torsdag den 23. december 2010

Hjemme til jul!!

Jeg havde ellers tænkt mig at tage hjem i går, men for det første skrev Anna noget om en stor snestorm i dag og da så Malene og hendes mor kom hjem og hurtig skulle videre hjem til Møn for netop at nå detitide, kunne jeg godt se at jeg heller måtte tage hjem hurtigst muligt. I dag er jeg glad for det for har siden tænkt at der er mange der rejser hjem til jul i dag og i følge tv-avisen har dsb også haft meget travlt. Heldigvis var E. på besøg og kunne hjælpe mig ned til metroen med al min bagage og så kom mor og hentede mig ved metroen. Har haft en rigtig god og afslappet første juleferiedag. Vi har set Juletestamentet ind til omkring kl. to, så spiste vi karrysild og røget makrel til frokost, en af mors mange fyldte skildpadder til kaffen og så har vi (Anna og jeg) ellers siddet med hver vores computer. Jeg ville gerne hjælpe mor og har derfor stået for risengrøden i dag (det er jo d. 23) og nogle lækre brød med kylling, ost, tomat og hvidløg og lidt grøntsager med guacomole. Derefter har vi fået hygget med den årlige konfektlavning og nu vil Anna og mig begive os ud i den utrådte, meterhøje sne i haven og lege lidt. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar