fredag den 15. oktober 2010

Halloweeen!!

Så er det endnu engang tid til efterårsfesten på studiet..Er ret sikker på vi var med sidste år, dog uden at være klædt ud, men ingen af de andre synes at mindes at vi var afsted..Men i år er vi nogle få der møder op..først havde vi alle planlagt at klæde os ud, men så i dag fandt jeg ud af at de alle lidt har droppet det og at jeg så ville være den eneste der ville klæde mig ud..Det har jeg nok ikke lige lyst til så dropper det og må i stedet endnu engang ty til noget sort festtøj (evt. buksedragten) og lidt festligt makeup (og høje hæle)....øv øv..ville ellers have været en dukke vækket til live pga. dårlig behandling med stort filtret hår, streger fra munden og ned og sorte mørke uhyggelige øjne..så skulle der sidde en kam i mit hår og jeg skulle have min blå kjole på med hvide prikker..Kunne have været lidt sejt og lidt uhyggeligt..men ja ja..en anden god gang bliver det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar