lørdag den 13. november 2010

Almindelig hverdag igen - agtigt!!

Så er vi tilbage i de almindelige undervisningsuger igen, bortset fra at vi allerede om en uge skal i praktik. Derfor er meget af ugen gået med forberedelse af praktikundervisningen. Mandag mødtes vi i praktikgruppen, tirsdag efter dansk havde vi eksamensgruppemøde, onsdag fik vi fri fra pædagogik, torsdag havde vi praktikvejledning og gruppemøde og fredag mødtes jeg med Hærværkgruppen for at forberede fremlæggeælsen til på tirsdag. Den bliver meget kreativ med levende lys, jazzmusik og det hele. :) Synes måske bare ikke at jeg er så forberedt på hvad jeg vil sige, men det finder jeg forhåbentlig ud af i aften eller i morgen. Samtidig kom jeg til at tage ansvaret for indstillingsopgaven, hvilket måske var lidt dumt, men egentlig skal den bare rettes igennem og rundes af.

Tirsdagaften var Malene og jeg ude at spise hos mormor. Hun hentede os ved Flintholm station. Da vi kom hjem til hende, ville hun ordne maden selv så jeg viste Malene hele huset og vi tændte lys i stuen. Mormor serverede lækker tapasagtig forret med syltede små umodne ferskner, kapers, kød, pølse, syltede cherrytomater, syltede rødløg og hvidløgsflute. Mums mums. Til hovedret fik vi lam og ovnstegte auberginer. Det var virkelig lækkert og fik rødvin og vin til. Bagefter satte vi os hen i sofahjørnet med Hansnis, små stykker kage og kaffe. Det var så hyggeligt at se mormor. Jeg gav hende og Malene meget plads til at snakke så synes ikke selv jeg fik snakket nok med mormor. Overvejer at høre om hun har lyst til at komme til kaffe i morgen måske.

Lige nu er jeg jo hjemme i Ejby. Mor har 12-timers vagt fredag, lørdag og søndag så tænkte det var godt hvis jeg var hjemme og hygge lidt om Anna. Vi fik snakket og hygget i går med sushi og bland selv slik og i dag har vi spillet wii. Der var ellers nogle fra holdet ude og drikke i går, men de skrev at jeg manglede så det var meget rart..:)

I torsdags laved Line og jeg lige en spontan middagsaftale da ingen af os havde lyst til at tage hjem alene. Så efter skole tog vi hjem til hende, handlede ind til pizza, drak rødvin og hørte musik og fik snakket en masse. Det var bare så hyggeligt. Hun skulle til Esbjerg samme aften, så vi fulgtes afsted, begge ærgelige over at vi ikke kunne tage på værtshus i stedet da vi var kommet i ret god rødvinsstemning. DSB har jo kørt uregelmæssigt pga. en nedfalden ledning og det gik desværre også ud over Line der kom en time senere afsted. Jeg tog hjem for at kigge på indstillingsopgave. (Måske ikke så seriøst som det burde være).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar