onsdag den 10. november 2010

Så gik der lige en uge til...!!

Tiden går jo sindssygt stærkt for tiden. I går prøvede vi at se om vores glemte lyskæde ude i træet på vores vej virkede - det gjorde den. Det er e lyskæde som vi lige siden sidste jul har snakket om skulle ned, men nu er der pludselig gået et år og vi kan lige så godt lade den hænge. Tiden flyver altså afsted. Sidste uge fik vi afsluttet vores tværprofessionelle projekt og fik en god fremlæggelse ud af vores løsningsforslag og logbog og blev selvfølgelig godkendt. Det var helt vemodigt at sige farvel til sin gruppe, men håber vi vil se hinanden i fremtiden, enten på skolen eller til hinandens fredagsbarer. :) Om fredagen var der jo J-dag fredagsbar på vores semi, for både pædagoger og lærere. Jeg mødtes med nogle af pigerne fra holdet efter fremlæggelserne og spiste frokost og derefter købte vi øl i kiosken for at varme lidt op inden baren åbnede kl. 15. Så kørte aftenen meget af sig selv. Vi fik snakket og grint en masse. Anna og hendes veninde kom på besøg. Jeg fik snakket og senere i min store brandert overfaldt Anders. Fik snakket med mine pædagoger og drukket en masse juleøl. Det var bare en super god aften hvor man bare rendte rundt hele aftenen. Da Anna og hendes veninde kom var jeg allerede godt fuld og fik da også købt dem en stor juleøl hver og fik dem med ud at danse. Lige pludselig var veninden dog blevet dårlig, havde brækket sig ud over vores trappe og blevet hjulpet ned i vores omklædningsrum hvor hun lå og brækkede sig i en pose. Anna fik ringet efter hendes mor, vi fik fundet hendes taske og hun blev sendt hjem. Så tog Anna selv afsted ud til Christiania hvor hun skulle mødes med nogle veninder. Jeg selv fortsatte aftenen inde ved bordet og vi endte med at være tre piger tilbage da festen sluttede. Vi tog derfor på Endestationen tæt ved og købte en øl. Dét skulle jeg aldrig have gjor for lige der kunne jeg mærke hvor udkørt og fuld jeg var. Jeg drak ikke engang ud før vi tog afsted igen. Jeg sov meget godt den nat. :). Lisa skrev godt at hun ellers havde fået en til at skrive os på gæstelisten til et spillested hvor de sad 8 singlefyre. Øv øv. Men ja sådan er det med fredagsbarer, der holder man ikke hele natten - vi må gemme byturen til en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar