lørdag den 12. juni 2010

Omstilling til feriehverdagsrytme!!


Man skal lige finde ud af ens rytme nu. På den ene side er der så mange ting man bare gerne vil i gang med at ordne, oprydning, ny kommode på mit værelse, hylder op til opbevaring, sortering af tøj i skabet, rengøring, rydde mit gamle værelse i ejby, bestille loppestand til alt vores gamle bras, returnere blækpatron, bage boller osv. osv. På den anden side så har man også bare lyst til at slappe helt af når nu man endelig kan.

I går var vi ude og fejre ferien og eksamerne der er overstået. Det var rart. Vi blev ikke så mange, men vi fik en rigtig hyggelig og afslappet aften. I aften skal Malene og jeg ind og se Stepz danseskoles afslutningsshow som helt sikkert bliver rigtig flot og er sådan noget hvor man får lyst til selv at gå til dans. I morgen skal jeg have rengjort mit værelse og vores køkken og badeværelse og så kommer mor forbi til lidt eftermiddagskaffe og en hyggelig snak. Bliver rart lige at have hende for mig selv så vi kan snakke. For i onsdags var hele familien ude og spise sammen, vietnamesisk, og der fik mor og jeg ikke snakket da jeg syntes det var længe siden jeg havde set far og Toke. Glæder mig til de næste dag, der skal jeg jo have nogle prøvevagter i cafeen. :)

I ferien skal jeg: På Roskilde Festival med 3 fra mit hold og en veninde. Forhåbentlig arbejde en masse så jeg kan få en ordentlig økonomi. Til Barcelona med min familie, kusiner, onkel og tante. Besøge min bedstemor i Århus. På cykeltur med mit hold. Forhåbentlig på nogle loppemarkeder på Møn så jeg kan få fat på nogle lækre tallerkener osv. Håber jeg når det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar