torsdag den 19. august 2010

Fødselsdag

Vågnede tidligt, nemlig lidt i syv. Er jo slet ikke vant til at stå så tidligt op længere. Bliver en hård rytme man skal vænne sig til når studiet starter igen. Nå, men grunden til min tidlige opvågnen var jo god nok. Nemlig fødselsdag i familien.....


I dag har Anna nemlig fødselsdag. 17 år. Tiden går jo hurtigt. I mandags startede hun på gymnasiet. Først syntes hun vist klassen var meget opdelt og hun kunne ikke rigtig overskue alt det med at møde nye mennesker når man lige kommer fra efterskole. Men i går kom hun hjem og var rigtig glad efter at have lavet film og hygget med en bestemt pigegruppe hele dagen. Så det er rigtig fedt og er sikker på hun får 3 fede år.

I dag startede vi så Annas dag med morgensang, dog kun mor og jeg. Så kørte mor ned efter morgenrundstykker og et par snegle til deling. Derefter sad vi tre, traditionsvis, og hyggede med morgenmad og gaveudpakning.Far tog tidligt afsted på arbejde, men nåede da lige at sætte flaget op. Toke er startet på højskole så han er heller ikke hjemme i dag. Han kommer hjem denne weekend hvor jeg ikke er i Ejby, men glæder mig til at se ham når der skal holdes familiefødselsdag d. 5.september. Anna fik højtalere, "Tilbage til 80erne", parfumer, tøj og creme.



Anna skulle jo i skole kl. 10 så efter jeg havde kørt hende og taget noget sol tog mor og jeg afsted til først Jysk og så IKEA. Jeg har jo længe manglet en kommode, men NU har jeg endelig fundet en. Håber jeg bliver tilfreds for den og at den ikke ser for ikea-agtig ud. Jeg fik også købt gardinstang (selvfølgelig en alt for lang en, så den skal byttes) og gardiner. Vi fik kørt det hele til Amager, men det var godt nok tungt at få kommodeæsken op til lejligheden. Halvvejs måtte vi åbne kassen og bære kommoden ind i dele da vi ikke kunne bære kassen længere op af trappen.

På vejen hjem tog vi lige hurtigt forbi Amagercenteret hvor jeg fik et nyt par højtaljede bukser og en tegnskitseblok. :) Deeejligt. Senere på eftermiddagen fik jeg faktisk tegnet lidt. Det er ret fedt at tegne igen. Er godt nok lang tid siden. Fik tegnet to okay tegninger og jeg har præcis den samme streg som da jeg stoppede med at tegne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar