fredag den 20. august 2010

Home alone!

Lige nu sidder jeg alene hjemme i stuen. Mor er ude og handle, Anna og Alexander er taget i skole og far er på arbejde. I går havde vi et rigtig flot fødselsdagsvejr og i dag tyder det også på at blive okay. Ihvertfald har vi et par solsorte i haven der nyder at det endelig er lidt tørvejr og sol:

I går fik Anna en rigtig fin fødselsdagsmiddag med alt hvad hun havde ønsket af bøffer, bearnaisesovs, ovnstegte kartofler, bløde løg, majskolber og til sidst den lækre ostekage med bær. Da jeg i går så kagen, kom jeg til at brokke mig til mor over at hver gang hun laver den kommer hun mindre og mindre bær på. Der var kæmpe steder hvor der ingen bær var. Den diskussion havde vi lidt flere gange men hun gav efter og vi fik købt en pose bær mere til at dække ostecremen.

I går kom Alexander lige inden spisetid. Gad vide om hun fik en gave?? Han blev og sov selvom han først ikke måtte for sin far. Vi fik derfor ikke rigtig set film i går og det endte med de fleste gik tidligt i seng. Jeg ville egentlig gerne have været med nogle fra mit holde inde og se Inception så, men var alligevel nok for træt.

Når mor kommer hjem i dag spiser vi lige lidt frokost og så kører hun mig ind til Amager med alt mit vasketøj. Hun skal også hente Toke i dag så hun kører godt nok også os børn meget frem og tilbage for tiden. Derfor far har kaldt hende en curlingmor. Men hun nyder jo også at kunne snakke med os i bilen så...:)

Kl. 15 skal jeg så på arbejde, men overvejer lidt om jeg bør ringe til min chef for at høre om det er nødvendigt. Sidst jeg var på arbejde var der også to nye piger og så Luan og det var alt for mange ved disken så hvis både Sandra og de to nye kommer i dag er jeg måske overflødig. Kunne være hyggeligt at være her når Toke kommer hjem OG jeg kunne få bestilt bøger til skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar