mandag den 27. december 2010

Fødselsdag!

I går havde jeg fødselsdag og havde den helt perfekte dag. Jeg vidste at jeg ville blive vækket omkring halv ni (Det havde mor og jeg aftalt). Da jeg sov inde hos Anna vågnede jeg derfor ved at mor hun hviskede "Anna, Anna..ANNA"..Men jeg lod selvfølgelig som ingenting og vågnede først rigtig op da både Toke, Mor og Anna begyndte at synge fødselsdagsmorgensang. Blev glad for at Toke også var kommet op. Han gik dog i seng igen med det samme, mens mor og jeg gik ned for at spise et rundstykke. Hun havde dækket fint op med flag, gaver, morgenbrød og thebirkes. Sød. Anna skulle også bare lige ligge lidt længere, så mor og jeg sad alene et godt stykke tid før Anna endelig kom ned og jeg kunne åbne mine gaver. :) Jeg fik penge både af mor og far og mormor til en ny cykel (Min anden er jo blevet stjålet), en cykellås, penge fra Hanne og dem og lækker shampoo og balsam fra mor. Mor kørte ud for at bytte noget tøj for Anna og jeg, mens jeg gik i bad og gjorde mig klar. Vi skulle ind til byen og købe ind til de vietnamesiske rispapirsruller jeg skulle lave om aften. Afsted kom vi selvfølgelig først efter en god frokost. Først tog vi til Imperial for at hente Annas julegave, som jeg selvfølgelig havde glemt under et sæde. Bagefter tog vi til Den Kinesiske Købmand og fik købt soja, rispapir, nudler, wasabi osv. Bagefter irma efter flere krydderurter og til sidst til magasin efter sushilaks og tun og tyndskåret tun og tangsalat. Vi var hjemme lige inden kl. fem og nåede derfor lige at slappe lidt af og danse lidt wii inden Anna og jeg gik i gang med middagen.


Vi startede med den marinerede tun og tangsalat til forret. :)MUMS. Det savner jeg fra da jeg arbejdede i fisken.

Ruller blev også okay. Jeg havde dog nok satses på for meget fyld så de blev lidt for proppet og derfor svære at samle. Men de smagte godt og selv mor og far lød meget positive og jeg blev i hvert fald meget meget mæt.

Efter maden så vi noget af "What a wonderful life" indtil mor blev for træt og så så Anna og jeg endelig filmen: "Twin Peaks Fire Walk with me" som vi har glædet os til at se da det ligesom er en slags begyndelse til serien Twin Peaks selvom filmen blev lavet efter. Rigtig god og hyggelig dag i familiens skød. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar