fredag den 24. december 2010

"I aften er det juleaften, der er længe længe til"

Eller også er der ikke. Derfor er jeg oppe så tidligt en juleaftensmorgen. Jeg har lige tømt opvaskemaskine og sidder nu med min morgenmad. I dag skal der alligevel ordnes en del praktiske ting for at lette mors arbejde. Jeg har sat mig for at lave ris a la mande, ordne mit vasketøj, pakke vores julegaver ind hvor mormors eventyr skal skrives, ordne Nannas gave (billed/mindebog), rydde op i stuen og så skal børnene selvfølgelig have hentet juletræet ind og pynte det. :)

I morges da jeg tømte opvaskemaskinen kom der en stankelbensedderkop kravlende ud. Den så lidt sølle ud så jeg ved ikke om den har fået sig et julebad sammen med tallerkenerne. Jeg lavede et medlidenhedsdrab på den. Nå, nu vil jeg skynde mig videre med dagens planer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar