søndag den 9. januar 2011

Det nye år!!

Så er 2011 godt i gang...Vi har kun gået en uge i skole, men det føles allerede som om vi har været i gang i længere tid...Måske er det også fordi vi kørte lige på og hårdt med prof.projektarbejde og en masse læsning i dansk. Heldigvis havde vi selvstudiedag i fredags hvor jeg så kunne nå at vaske tøj og rydde op - resulterede selvfølgelig i at jeg ikke fik læst overhovedet. Men ja...Det har været en lidt speciel weekend med mange følelser på spil...Først var jeg ude og drikke øl med højskolefolkene og skulle så mødes med H. som er en af mine højskole venners venner og som jeg har mødt før til en fest...Men han var lidt speciel, sådan distræt og lidt stille...Så det var ikke den store succes...I går var jeg så sammen med Lasse igen...Vi spiste på Pastise som vi begge fik gavekort til fra mor sidste jul...mums mums...Vi fik begge to den tartar mor havde prøvet: Friskhakket kalveinderlår rørt op med krydderurter, dertil sprød salat og frites med aioli....Der var vist nok fenikel i kødet så det smagte lidt sjovt, men ellers var hele retten rigtig lækker. Vi sad der i ret lang tid og snakken kørte bare derud af..Der er selvfølgelig en masse følelser på spil når det er ens tidligere kæreste og jeg var helt bange for at komme til at tude engang i mellem..Men det var bare rigtig hyggeligt..Efter frokosten tog vi rundt i nogle få butikker så jeg kunne bytte mine julegaver og til sidst købte vi kaffe og kage på Frisørsalonen hvor vi sad i flere timer...Vi var sammen 6 timer og fik bare catchet op på det hele i forhold til hans tur Californien, Korea og RUC. Da jeg kom hjem var jeg stadig ret påvirket, men fik set lidt film og faldt ned igen. I dag glæder jeg mig bare til at få læst op på vores eksamensspørgsmål i dansk, så skal jeg have lavet en lækker aftensmad med rejer (overvejer rispapirruller med rejer) og købe mandelolie og bland-selv-slik til filmhygge med E. i aften....Skal nok blive en god aften..

I morgen skal vi op på skolen og have respons på vores opgave om Hærværk og så skal jeg mødes med mor og spise lækker frokost et sted...Bliver hyggeligt...:) Tirsdag er der eksamensspørgsmålmøde og mødes med Josephine, onsdag afrojazz (hvis læreren er kommet tilbage) og fredag eller lørdag spil-hygge-aften med dem fra holdet der har tid og lyst...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar