torsdag den 13. januar 2011

Fødselsdag....!!

Nååår..Så ventede der sig lige en surprise til mig da jeg kom hjem i dag..meget sent..alt for sent..Malene havde faktisk ventet flere timer på mig....Men jeg vidste jo ikke der var surprise...Iih..Nå men jeg kom hjem efter en lang læsedag på semi...Vi havde fri men lavede eksamensforberedelse og sad og læste bagefter..Malene hun havde godt nok skrevet og spurgt om jeg ikke skulle have været hjemme kl. 16 og vi skrev lidt frem og tilbage..Kunne nok godt mærke der var et eller andet i vente til når jeg kom hjem, men troede ikke det var noget særligt...Da jeg så kom hjem...først 18.30 havde hun bagt fødselsdagsboller, købt roser og gave, rød saftevand og smør og der var flag i det hele...Årrh..Blev rigtig rigtig glad og rigtig rigtig ked af at hun havde stået klar med det i næsten 3 timer...Men så fik vi spist boller til aftensmad..nammenam..og hygget godt igennem der i stedet...Nåår..:)

Kom til at tage en masse billeder - men uden memorycard i kameraet ("Dough") så her er et billede fra mine roser på bordet dagen efter:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar