mandag den 31. januar 2011

KortogRødvinsaften!!!

Lørdag var jeg sammen med pigerne fra holdet og vi fik endelig endelig spillet Hit med Sangen (det brætspil som Malene har og jeg ofte har spillet med familien Jylland). Vi fik også spillet kort, spist pandekager med salat og drukket masser af rødvin. Blev en rigtig hyggelig aften der blev en del senere end man lige havde regnet med...!!

Dagen efter - altså søndag - var jeg sammen med Bene og Jannie. Vi havde aftalt brunch hos mig og derefter billedshootdag. Vi ville tage billeder af hinanden - hvilket er lidt optimistisk når man lige har proppet sig med boller og derfor blev jeg selv lidt umotiveret, men billederne blev taget og er bare glad for at man kan redigere. Billederne blev faktisk rigtig gode, i sær nogle af Bene hvor hun har en lækker pelshat på. I sort/hvid og med masser af kontrast ser amatørbilleder virkelig professionelle ud. :)

Om aften var der finale i håndboldkampen og heldigvis var Malenes mor på besøg. Hun formåede at leve sig ind i kampen hvilket inspirerede os andre. Desværre tabte vores mænd mod Frankrig, men de kæmpede jo godt så det var en kamp der var værd at se. E. kom på besøg lige efter og vi havde en ret hyggelig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar